
VIDEO Scenă rară în tenis: Alcaraz îi oferă punctul adversarului, deși arbitrul dictase contrariul – Regulamentul, de partea spaniolului
Carlos Alcaraz a oferit la Roland Garros unul dintre momentele anului din tenis, spaniolul intervenind peste decizia arbitrului pentru a-i acorda punctul adversarului (Ben Shelton).
Alcaraz a câștigat un duel splendid al meciului cu Shelton din optimile de la Roland Garros, a fost aplaudat, iar arbitrul de scaun i-a acordat punctul.
Surpriza a venit însă din partea ibericului, acesta dând dovadă de o sportivitate rar întâlnită: i-a acordat punctul adversarului său, motivând decizia prin faptul că a încălcat regulamentul într-un moment-cheie al partidei de pe Philippe Chatrier.
Carlitos a spus că nu avea control asupra rachetei în momentul loviturii, detaliu important care, conform regulamentului, anulează câștigarea acelui punct.
Atât arbitrul de scaun cât și Shelton nu au avut nimic de comentat, iar decizia lui Alcaraz este cu atât mai de apreciat.
Arbitrul de scaun a anunțat noua decizie, iar publicul l-a aplaudat la scenă deschisă pe fostul lider ATP.
Spaniolul a avut câștig de cauză în cele din urmă, scor 7-6(8), 6-3, 4-6, 6-4, după un meci de peste trei ore.
„Am avut o luptă grea cu mine însumi astăzi, dar am reușit să rămân concentrat”, a declarat Alcaraz.
Pentru Carlitos urmează duelul cu Tommy Paul din sferturile celui de-al doilea Grand Slam al anului din tenisul de câmp masculin.
Ya tenemos el premio del año a la mayor DEPORTIVIDAD.
Carlos Alcaraz hace la volea del torneo, pero le da el punto a Shelton ya que reconoce que le dio cuando la raqueta se le escapó de las manos.
Brutal, Carlitos 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻 pic.twitter.com/cDPen3hYQ0
— José Morón (@jmgmoron) June 1, 2025
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank